dimarts, 22 de febrer del 2011

Rebeca restyle



Doncs sí, quan vaig trobar la idea del Project Restyle en aquest bloc vaig veure la solució per reaprofitar una jaqueta vella que ja no feia servir. Vaig brodar tot de topos de colors a la part frontal i ja sembla una altra cosa! I per cert, si voleu idees xules per reutilitzar i donar un nou aspecte a jaquetes que ja no feu servir, mireu-vos el primer número de la revista El Costurero.

//



Pues sí, cuando encontré la idea del Project Restyle en el blog de Soy supercursi dí con la solución para una vieja chaqueta que ya no utilizava. Bordé topos de colores por el frontal de la rebeca y ahora parece otra cosa, ¿verdad?. Y por cierto, si buscais ideas para reutilizar y dar un nuevo aspecto a rebecas que ya no utilizaís, buscar en el primer número de la revista El costurero.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...