dimarts, 29 de març del 2011

Art & Cross Stitch Project



Un dia, mirant el quadre "Els ambaixadors", de Hans Holbein, em vaig fixar en el detall dels brodats del teixit que cobreix el moble on es recolzen els dos personatges. El pintor va reproduir amb molta cura i tot el detall la cenefa en punt de creu. Ho podeu veure en aquesta altra fotografia.

//

Un dia, mirando el cuadro "Los embajadores" de Hans Holbein, me fijé en el detalle del bordado del tejido que cubre el mueble donde se apoyan los dos personajes. El pintor reprodujo con mucho cuidado la cenefa de punto de cruz. Lo podeís ver en esta otra foto de detalle.



Gràcies al Google Art Projecte i amb molta paciència vaig poder treure la mostra del patró, que he fet servir per brodar un punt de llibre perfecte per regalar per Sant Jordi.

//


Gracias a Google Art Project y con mucha paciencia pude sacar la muestra del patrón, que he utilizado para bordar un punto de libro perfecto para regalar en Sant Jordi.




I aquí un detall del brodat // Aquí un detalle del bordado.

1 comentari:

Roser Manté ha dit...

Ostres Ari! Moltes felicitats!

Quina bona idea i quina vista!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...