dimarts, 10 de maig del 2011

Visca el crochet!



M'ha encantat el reportatge emès al programa Ànima del canal 33 sobre el moviment que hi ha al voltant de les manualitats, les labors i el craft. I sobretot, m'ha fet gràcia el comentari del Miquel Àngel Saurina de 'All you knit is love' quan diu que fer punt "hauria d'entrar per la seguretat social". Quina raó que té! És terapèutic, això de fer ganxet, per desestressar-se és increïble! Doncs res, aprofito per reivindicat des d'aquí el plaer de fer ganxet i ja de pas, us ensenyo algunes cosetes que vaig fent a estones.

// Me ha encantado el reportaje del programa Ànima sobre la movida que hay en Barcelona alrededor de las labores y el craft. Y sobretodo me ha hecho gracia el comentario de Miquel Àngel Saurina de 'All you knit is love' cuando dice que el punto "tendría que entrar por la seguridad social". Que razón tiene. Es terapéutico, para desestresarse es increíble!. Pues nada, aprovecho para reivindicar des de aquí el placer del ganchillo y ya de paso, os enseño algunas cositas que hago a ratos.




Aquí teniu el work in progress del meu Elise Shawl. La idea la vaig treure del bloc Cosetes petites que miro sovint perquè està ple d'inspiració. De moment vaig fent...

// Aquí está el work in progress de mi Elise Shawl. La idea la saqué del bloc Cosetes petites que miro a menudo porque está lleno de inspiración. De momento voy haciendo...



El bolset està, més o menys, acabat. Vaig començar amb una idea i ha derivat cap a una altra cosa, amb canvis de colors pel mig i tal, però bé, dintre de tot n'estic força satisfeta. Crec que com a bandolera per sortir a passejar les tardes de primavera és ideal!

// El bolsito está más o menos acabado. Empezó con una idea y ha derivado hacia otra, con cambios de colores y tal, pero al final estoy bastante satisfecha. Creo que como bandolera para salir a pasear las tardes de primavera es ideal!



I aquí en marxa granny squares i granny circles. És tan divertit anar combinant colors i creant formes que vas fent sense parar. En què es convertiran? Una manta? Un coixí? Un bolso? Qui sap...

// Y en marxa granny squares y granny circles. Es tan divertido combinar colores y crear formas que vas haciendo sin parar. En que se convertiran? En una manta? Un cojín? Un bolso? Quin sabe...




La qüestió és posar-li a la vida una mica de color!!! // La cuestión es ponerle a la vida un poco de color!!

1 comentari:

Las Teje y Maneje ha dit...

Hola Ari,
Moltes gràcies pel comentari que ens has deixat el blog. La xapa amb les cireres és molt xula! M'ha cridat l'atenció que estigués en una altra pàgina que es diu Artesanio. No ho havia vist mai. Què és? Com un Etsy en espanyol?
Una abraçada i endavant amb el ganxet!
A nosaltres també ens va agradar el reportatge de l'Ànima!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...