dissabte, 22 d’octubre del 2011

El Club de la llana



Divendres passat 21 d'octubre vaig anar per fi a una de les trobades ganxetaires del Club de la llana de Badalona. Feia temps que seguia les seves activitats a través de Facebook i Twitter i tenia ganes de participar-hi. Ens vam trobar al Cafè dels Arbres i vam passar dues hores boníssimes tot xerrant, prenent el te i sobretot, fent punts i més punts. Al Club hi ha gent que en sap molt de fer mitja i ganxet, com l'Anna o la Fina, i d'altres com la Sílvia o la Laura que s'estrenaven aquell dia. La tarda va ser molt productiva com podeu veure a les fotografies.



El Club de la Llana el van posar en marxa la Fina i la Clara fa poc menys d'un any, inspirades en part pel llibre 'El club de los viernes', de Kate Jacobs [enllaç] i també per la moda del ganxet que ha fet proliferar les trobades llaneres a moltes ciutats.

Aquí us deixo un parell d'articles sobre l'afició pel punt i les trobades llaneres:

Hazlo tu misma: me gusta tricotar [enllaç]

Las tejedoras de la web[enllaç]

I en el bloc d'El Club de la llana [enllaç] podeu trobar més informació sobre les activitats i trobades d'aqeusta colla de Badalona. Actualment fan quedades els divendres i dissabtes per la tarda. Jo penso repetir ben aviat!!!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...