dijous, 20 d’octubre del 2011

Mustard style



Aquest és un intent de fer una fotografia a l'estil Dottie Angel o The Royal Sisters, que són dues adictes al ganxet amb uns blocs molt xulos. La meva foto deixa molt que desitjar, però al menys podeu tornar a veure el meu primer coixí de crochet. I de passada, fixeu-vos en les mitges. Vaig veure les d'aquí sota a Pinterest i me'n vaig enamorar, i no he parat fins trobar-ne unes d'iguals (al Zara). Grogues -o mustard-, que diuen que és el color de la temporada, així que triomf assegurat!

//

Este es un intento de hacer una foto al estilo de Dottie Angel o The Royal Sisters, que son dos adictas al crochet con unos blogs muy chulos. Mi foto deja mucho que desear, pero al menos os vuelvo a enseñar mi primer cojín de ganchillo. Y de paso, fijaros en las medias. Vi las de la foto de aquí debajo en Pinterest y me enamoré, y no he parado hasta encontrar unas iguales (en el Zara). Amarillas -o mustard-, que se ve que es el color de la temporada, así que éxito seguro!


1 comentari:

Carmen ha dit...

Tu cojín es una pasada.
Y yo también tengo unas medias de ese color, de hace años, ya no me las ponía, pero lo mismo las rescato este año :)

¡Besitos!
milowcost

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...