divendres, 4 de novembre del 2011

Giant granny, half granny, a pillow and a cat



Sí, ja em vaig fer un coixí de grannys però ara en faig un altre de més gros. Per un costat serà així, com es veu a la foto, amb un granny gegant (de 22 voltes!), combinant el fucsia, el rosa pàlid, el verd i el blanc. Ja el tinc pràcticament enllestit, ja veieu que tinc un bon ajudant ganxetaire... El meu gat Blip!
//
Sí, ya me hice un cojín de grannys pero me voy a hacer otro más grande. Por un lado será así, como se ve en la foto, con un granny gigante (de 22 vueltas) combinando el fucsia, el rosa pálido, el verde y el blanco. Ya casi lo tengo, ya veis que tengo un buen ayudante crochetil... Mi gato Blip!




Per la cara B del coixí m'he inspirat en aquest altre de l'Emma Lamb. Volia que l'altre costat fos diferent i em va agradar la idea de fer-lo de mitjos grannys, però amb els mateixos colors.
//
Para la cara "B" del cojín me he inspirado en este otro de Emma Lamb. Quería hacerlo distinto y me gusto la idea de hacerlo de medios grannys con los mismos colores.



M'he fet un croquis amb la distribució dels colors i he començat a fer els half grannys. Per si voleu saber com es fan, us deixo un diagrama i si no us enteneu, podeu trobar més informació en aquest enllaç.
//
Ya tengo un croquis preparado y he empezado a tejer half grannys. Si quereís saber como se hacen, os dejo un diagrama pero si no lo entendeís, encontrareis más información en este enlace.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...