dimarts, 20 de desembre del 2011

Estrellas


Aquest és finalment l'aspecte de la garlanda d'estrelles de ganxet que vaig improvisar la setmana passada, tal i com us vaig explicar. El patró, en anglès però amb molta foto, el trobareu aquí.

Com sempre, traducció exprés:
Comencem amb 5 cad. i les unim. Es fa una primera volta amb cinc grups de tres punts alts separats cadascún per tres cadenetes. En la segona volta, a l'espai de les cadenetes s'hi fan *3pa,3cad,3pa*, i abans de saltar al següent espai, teixim un punt mig. A la tercera volta, en els espais fem seqüències de *4 pa/4 cad/4 pa* i entre espais, dos punts baixos a banda i banda del punt mig que hem fet a la volta anterior. Recordeu que per començar cada volta es fan 3 cadenetes que conten com el primer punt alt.

És molt fàcil. Si algú té dubtes, deixeu un comentari o envieu un mail.



Este es finalmente el aspecto de la guirnalda de estrellas de ganchillo que improvisé la semana pasada, tal y como ya os expliqué. El patrón, en inglés però con mucha foto, está aquí.

Como siempre, traducción exprés:
Empezamos con 5 cad. y las unimos. Se hace una primera vuelta con cinc grupos de tres puntos altos. Entre grupo y grupo tejemos 3 cadenetas. En la segunda vuelta, en el espacio de las cadenetas tejemos *3pa,3cad,3pa*. Antes se seguir en el siguiente espacio, tejemos un punto medio. En la tercera vuelta, en los espacions tejemos secuencias de *4pa, 4cad, 4pa*. Entre los especios, dos puntos bajos, uno a cada lado del punto medio de la vuelta anterior. Recordar que para empezar cada vuelta se tejen 3 cadenetas que cuentan com el primer punto alto. 


Es muy fácil. Si teneís dudas, dejar un comentario o mail. 



3 comentaris:

Roser Manté ha dit...

Bones Ari!

He vist que has canviat el bloc, m'agrada :) T'ha quedat molt bé...

The Magic's World ha dit...

M'encanta!!! es super original i queda maquisim!! ;)
Molts petonets artista!

http://themagicsworld.blogspot.com/

Anònim ha dit...

Sembla que tenim gustos molt semblants!! Jo també he teixit guirnaldes idèntiques a aquesta, van ser les guirnaldes estrella d'aquest nadal, van agradar moltíssim a les meves seguidores de facebook.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...