divendres, 24 de febrer del 2012

Flower Friday (VIII)



Bon divendres! Per aquesta setmana us proposo un nou patró del llibre de la Suzann Thompson del que ja us he parlat. Al llibre, el patró s'anomena Áster, tot i que si busqueu fotos d'àsters reals no s'hi acaben d'assemblar massa. En tot cas, és una flor molt maca, sobretot si sobreposeu flors de diferents mides i colors. A més, també us pot servir de base per combinar amb flors d'altres tipus, així que la cosa dóna força joc.
//
Feliz viernes! Para esta semana os propongo un nuevo patrón del libro de Suzann Thompson de que ya os he hablado. En el llibro, el patrón se titula Áster, pero si buscais fotos de asters reales vereis que no se parecen mucho. De cualquier modo, es una flor bonita, sobretodo si sobreponeís flores de diferentes medidas y colores. Además, os puede servir de base para combinar con flores de otros tipos, así que la cosa da bastante juego.

Aquí el patró!

Flor - Àster


Les vostres flors // Vuestras flores

La de Sònia.
La de Susana.

3 comentaris:

Susana ha dit...

Hola. Nunca he hecho esta flor, es muy bonita.
Un saludo.

sonietaSun ha dit...

esmolant el ganxet estic!!!
quina marxa ens dones!

The Magic's World ha dit...

M'encanta!!!! No he pogut fer la de aquesta setmana, pero ara mateix hem poso amb aquesta que sino després no m'enrecordo i no arribo a temps! ;)
Miauuuupetonets guapa!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...