diumenge, 11 de març del 2012

Voleu fer aquests pollets?


Aquests dies estic preparant ninots i patrons pels tallers d'iniciació als amigurumis que faré el 17 de març a Mataró. Ja us vaig anunciar el taller que farem a l'Associació de Veïns de Via Europa en horari de tarda, però qui el prefereixi pel matí, n'hi haurà un altre al Serie B Market. Consulteu el blog de Printania Tallers per més informació, detalls i reserves. Farem aquests pollets tan simpàtics. Us hi espero!!!
//
Estos dias estoy preparando muñequitos y patrones para los talleres de iniciación a los amigurumis del próximo 17 de Marzo en MAtaró. Ya os anuncié el taller que haremos en la AV de Via Europa en horario de tarde, pero quin prefiera por la mañana, habrá otro taller en el Serie Be Market. Consultar el blog de Printania Tallers para más información, detalles y reservas. Haremos estos pollitos tan simpáticos. Os espero!!!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...