divendres, 6 d’abril del 2012

Flower Friday (XIV)


Noies! Aquests dies de vacances no paro gaire per casa i el poc temps que tinc l'estic dedicant a preparar uns tallers sobre els quals us parlaré properament. Però no volia faltar a la cita floral del divendres, així que aquí estem. La proposta d'avui és la Flor Hawaiana i el patró de Sarah London. El vaig veure i em vaig enamorar de la forma i varietat de colors.

De moment, us deixo un PDF amb el patró original del blog de Sarah London, està en anglès però té fotografies i no té cap dificultat. Prometo que quan tingui cinc minuts publicaré la traducció. MEntrestant, gaudiu de les floretes i de les vacances!!!
//
Chicas! Estos días de vacaciones no paro mucho por casa y el poco tiempo que tengo lo dedico a preparar unos talleres sobre los que os hablaré próximamente. Pero no quería faltar a la cita floral del viernes, así que aquí estamos. La propuesta de hoy és la Flor Hawaiana i el patrón de Sarah London. Lo vi y me enamoré de la forma y la variedad de colores.

De momento os dejo un PDF con el patrón original, en inglés pero con fotos y sin ninguda dificultat. Prometo que cuando tenga 5 minutos publicaré la tradición. Mientras, disfrutar de las flores y las vacaciones!!!



Les vostres flors /Vuestras flores
La de Susana
La de Sonia

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...