dimecres, 2 de maig del 2012

Fent grannys


Aquí teniu el resultat del primer taller de quadrets de l'àvia que vam fer amb les noies de "Les 5 en punt" el passat dia 26 d'abril a Badalona. La tarda va ser molt agradable i ja veieu que també molt profitosa. I el berenar del Cafè de les antípodes, boníssim!
//
Aquí teneís el resultado del primer taller de grannys que hicimos con las chicas de Les 5 en punt el pasado dia 26 de abril en Badalona. La tarde fue muy agrdable y también muy provechosa. Y la merienda en el Café de les antípodes, buenísima!





1 comentari:

Embolic de Fils ha dit...

que xulos!

Mmmm... quadrets serà el meu proper objectiu. Encara no m'hi he dedicat mai :D

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...