dijous, 17 de maig del 2012

La gran tricotada!


Ahir vaig estar preparant pompons per La gran tricotada d'aquest dijous a Barcelona. Feia tants anys que no feia pompons que em va costar i tot, per això han quedat una mica despentinats, falta de pràctica. Però va ser divertit!!!! Aquesta tarda portaré els meus pompons i els meus ganxets a la trobada, que promet ser espectacular. Si hi aneu, segur que ens hi veurem!
//

Ayer estuve preparando pompones para La gran Tricotada de este jueves en Barcelona. Hacía tantos años que no hacía pompones que me costó y todo, por eso han quedado un poco despeinados, falta de práctica. Per fue muy divertido! Esta tarde llevaré mis pompones y mis ganchillos a la quedada, que promete ser espectacular. Si vas, seguro que nos vemos allí!

 

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...