dissabte, 12 de maig del 2012

Quedada de Amigurumis!!!


Aquest és l'últim amigurumi que he fet. El vaig començar i el tenia en estat d'UFO (unfinished object) perquè no trobava el moment d'acabar-lo, se'm va acabar la llana i a més, no m'agradava el morro original que tenia el patró i no sabia com fer una trompetilla més similar al dels cavallets de mar. Però finalment, esgarrapant minuts d'aquí i d'allà, aquesta setmana he acabat el cavallet!!! La veritat és que hi ha una raó oculta -muahahaha-... I és que DIUMENGE 13 de MAIG tindrà una trobada-demostració d'amigurumis a la festa del barri de Via Europa de Mataró, i m'ha fet il·lusió poder lluir la meva darrera creació amigurumil :).

A les que sou de Mataró i rodalies, la quedada està oberta a tothom que vulgui participar. Trobareu més informació al blog del col·lectiu que hem muntat, Iluro Craft, clicant aquí. Així que ja ho sabeu! Jo i el meu cavallet de mar hi serem, i vosaltres???

//

Este es el último amigurumi que he hecho. Lo empecé y lo tenia en estado de UFO (unfinished object) porque no encontraba el momento de acabarlo, se me acabó la lana y además, no me gustaba el morrito original que venía en el patrón, y no sabía como hacer una trompetilla más parecida a la de los caballitos de mar. Pero finalmente, pillando minutos de aquí y de allá, esta semana lo he acabado!!!! La verdad es que hay una razón oculta -muahahaha-.... Y es que el DOMINGO 13 de MAYO se celebra una quedada-demostración de amigurumis en la fiesta del barrio de Via Europa en Mataró, y me hace ilusión poder lucir mi última creación amigurumil :)


A las de Mataró y rodalias, la quedada está abierta a todo el mundo. Encontraréis más información en el blog del colectivo que hemos creado, Iluro Craft, clicando aquí. Así que ya sabéis, yo y mi caballito de mar estaremos, y vosotras?

1 comentari:

Sara ha dit...

ohhhhh m'agrada molt aquest cavallet de mar, com m'agradaria aprendre a fer amigurumis....

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...