dimecres, 16 de gener del 2013

De gorra 2


Aquesta és la gorra de mariner que li vaig fer al meu home per abrigar-se a Florència durant els freds dies de cap d'any. És de ganxet, tot i que pel punt pugui semblar fet a dues agulles. Aquesta és la gràcia, i aquest és el patró! I aquesta d'aquí sota soc jo fent de model, que alguns són molt tímids :)
//

Este es el gorro de marinero que le tejí a mi pareja para abrigar-se en Florencia los días de fin de año que pasamo allí. Es de ganchillo, aunque pueda parecer tricot. Esta es la gracia, y este es el patrón! Y esta de la foto soy yo de modelo, porque algunos són muy tímidos :)

2 comentaris:

elcalaixdelarosseta ha dit...

Es molt xulo Judit i realment el millor es que sembla de punt, pero no entenc res, esta en angles i encara que ho he possat al traductor de google la traduccio es dolentisima. Suposo que hi haura moltissima gent que no tindra el meu problema i podra fer-ho. Gracies per compartir igualment.

ANA MARIA ha dit...

Me encanta el gorro marinero. Yo habría jurado que es de tricot.
Un saludo.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...