divendres, 1 de març del 2013

Friday Pattern: Little amigurumis



Comencem el mes de març amb una nova selecció de patrons pescats de Pinterest i la gran quantitat de blogs que segueixo.

La idea del Friday Pattern és la de no deixar el patró en una cua de projectes sinó tirar-lo endavant. Per això, cada mes faig una tria de patrons diferents agrupats sota una temàtica i fàcils d'executar, per teixir-los junts i compartir els resultats.

Aquest mes de març el dedicaré als amigurumis, perquè fa temps que no m'hi poso. I per això, he triat un seguit de projectes senzills ideals per fer somriure els més petits.

El primer patró d'aquest #litteamigurumis del mes de març és aquest 'Ugly bunny' que a mi no em sembla tan lleig, perquè el trobo la mar de simpàtic. El meu home l'ha batejat com a "bunnyc", jeje

Originàriament el patró en anglès el vaig trobar aquí, però he esgarrapat unes estones aquesta setmana per fer la traducció al castellà, que us deixo aquí.
//

Empezamos el mes de marzo con una nueva selección de patrones ; pescados de Pinterest y de la gran cantidad de blogs que sigo.

La idea del Friday Pattern es la de no dejar el patrón en una cola de proyectos sino hacerlos realidad. Por eso, cada mes hago una selección de patrones diferentes agrupados bajo una temática y fáciles de ejecutar, para tejerlos juntos y compartir los resultados.

Este mes de marzo lo dedico a los amigurumis, porque hace tiempo que no hago ninguno. Y por eso, he elegido una serie de proyectos sencillos ideales para hacer sonreír a los más pequeños.


El primer patrón de este #litteamigurumis del mes de marzo es este 'Ugly bunny' que a mí no me parece tan feo, porque lo encuentro la mar de simpático. Mi pareja lo llama "bunnyc" (suma de Bunny + bonic, bonito en catalán), jeje.

Originariamente el patrón en inglés lo encontré aquí, pero he encontrado algun ratillo esta semana para hacer la traducción al castellano, que os dejo aquí.




Els vostres patrons / Vuestros patrones

El de Sonia


El de Susana

6 comentaris:

sonietaSun ha dit...

mooola!!!

sonietaSun ha dit...

mooola!!!

Artmorixe ha dit...

Hola, que graciós aquest conillet! No coneixia el teu blog pero gràcies a Susana he fet cap per aquí. Intentaré fer el conill, em va gràcia!
Salutacions!

Unknown ha dit...

Hola, m'agraden molt les coses que fas. T'he deixat un regal al meu blog. Si et ve de gust, pots passar a recollir-ho

Ari Togores ha dit...

Moltes gràcies a totes pels comentaris!
Artmorixe, si fas el conillet envia'm una foto a aritogores@gmail.com i la publicaré al blog!
Moltes gràcies, Nube de Nata!

Airin HeartMade ha dit...

Me encanta el ninotet aquest!!! He estat donant una volta pel Blog i m'agrada molt!
Segur que torno aviat ;)
//Airin

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...