dilluns, 8 d’abril del 2013

Más trapillo!



Amb la bogeria del trapillo em ve al cap aquella famosa frase dels germans Marx de "¡Más madera!", perquè quan una li agafa l'afició, és un no parar. Ho veig cada vegada que faig un taller de trapillo i les alumnes mateix em demanen de seguir fent tallers per perfeccionar la tècnica, i aprendre a fer catifes, bolsos i més. I una s'encomana de l'entusiasme, és clar, i acaba enganxada de nou al ganxet XL i teixint una cistelleta nova amb restes de troques, malgrat haver-se promès que ja no faria més cistelles perquè al final hauré de marxar de casa....

//

Con la locura del trapillo me viene a la cabeza aquella famosa frase de los hermanos Marx de "¡Más madera!", Porque cuando una le coge la afición, es un no parar. Lo veo cada vez que hago un taller de trapillo y alumnas mismo me piden que seguir haciendo talleres para perfeccionar la técnica, y aprender a hacer alfombras, bolsos y más. Y una se contagia del entusiasmo, claro, y acaba enganchada de nuevo al ganchillo XL y tejiendo una cesta nueva con restos de madejas, a pesar de haberse prometido que ya no haría más cestos porque al final tendré que irme de casa...

4 comentaris:

Atelier´s Gumi ha dit...

Se te ha concedido un premio bloggero
pásate por aquí para ver como reclamarlo
http://ateliersgumi.blogspot.com.es/2013/04/premio-liebster-award.html

maria ha dit...

que gracia, el trapillo engancha jejej!!! un besito.maria:)

sonietaSun ha dit...

jolin com enganxa!!!
i et veus fent una altra cistelleta, pensant i què coi en faré d'una altra cistelleta?? però vinga!!! avall que fa baixada!!

jjijijij


peto! i a menjar xindria

Maria Vicente ha dit...

jajaja!! És veritat!! Jo vaig aprendre a fer cistelles de trapillo el mes pasat i no puc paraaaaar!!!!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...