divendres, 14 de juny del 2013

Friday Pattern: Granny desencajado


Seguim amb el mes dels quadrets, pensant sobretot en la producció de cara al Yarn Bombing d'aquest diumenge a Mataró.

Aquesta setmana, un granny "desencaixat". Com el de tota la vida, però amb un "toque". Fàcil i ràpid, però diferent al mateix temps. És el twisted square de Marjorie Ashby. Aquí teniu el patró, gratis a Ravelry.

Em sap greu dir-vos que no tindré temps aquest mes de traduir els patrons, però considero que son prou senzills com per fer-los només mirant la foto (us deixo la del blog original, que es veu molt clareta) i seguint el patró en anglès. Don't you think?
//

Seguimos con el mes de los cuadritos, pensando sobre todo en la producción de cara al Yarn Bombing de este domingo en Mataró.

Esta semana, un granny "desencajado". Como el de toda la vida, pero con un "toque". Fácil y rápido, pero diferente al mismo tiempo. Es el twisted square de Marjorie Ashby. Aquí tenéis el patrón, gratis en Ravelry.

Siento deciros que no tendré tiempo este mes de traducir los patrones, pero considero que son bastante sencillos como para hacerlos solo mirando la foto (os dejo la del blog original que se ve clarita) y siguiendo el patrón en inglés. Don't you think?



Si alguna té algun problema, deixeu un comentari i entre totes ajudarem a trobar la solució.
//
Si alguna tiene problemas, deje un comentario y entre todas ayudaremos a encontrar la solución.

Els vostres grannys
El de Sonia

El de Monica

El de Susanna

El de Rosa


5 comentaris:

elcalaixdelarosseta ha dit...

ohhh quina pena per mi Judit, no entenc ni papa de angles, i no hi ha esquemas, la veritat es que no havia vist mai aquet tipus de granny descquadrats, si em poso amb molta calma potser el treuria, pero tinc massas coses a fer aquet mes amb el Dia Int Teixir en Public a Sabadell (per cert just fa un any que ens vam coneixer amb el grup de la Lidia a la Catedral)i despres per preparar la fira DIY Mania al octubre, aixi que intentare guardar-lo per fer-ho al agost. Em fa rabia perque m´agrada molt tan aquet com el de la semana pasada.... un pto guapa

Con estas manitas creo ha dit...

Muy original, lo intentaré hacer, espero que me quede igual de bien que el tuyo.
¡Buen fin de semana!
saludos.
M. Isabel

sonietaSun ha dit...

es molt fàcil!!!
de debo de debo!! en un viatge de bus mataró-bcn em queden 4 punts per acabar-lo!! jo m'he descarregat patró, però es pot fer perfectament mirant el quadre... palabrita!!!

animaros que es un plisplas ^_^

tina ha dit...

Mira! Aquest granny ja m'agrada, els altres se'm fan avorrits, però aquest toc el fa molt més divertit.
Gràcies!

Marlaal ha dit...

Te he dejado un premio en mi blog, pásate a recogerlo! ;)

http://marlaalita.blogspot.com.es/2013/06/2-premios.html

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...