dimarts, 10 de gener de 2017

Reprenent la manta de quadrets


Aquest dies de Nadal he aprofitat per endreçar les llanes i els projectes a mig acabar que tenia guardats al calaix. I llavors m'he topat amb aquesta manta, que va ser la primera que vaig començar a fer i que per alguna estranya raó es va quedar a mig acabar. Ara la tinc just a la mida d'una Baby Blanket, però he decidit que faré uns quants quadres més i l'adaptaré a la mida "adulta" per poder-la fer servir per tapar-me quan llegeixo al sofà.


Estos días de Navidad he aprovechado para ordenar las lanas y los proyectos a medio terminar que tenía guardados en el cajón. Y entonces me he topado con esta manta, que fue la primera que empecé y que por alguna extraña razón se quedó a medio terminar. Ahora la tengo justo a la medida de una Baby Blanket, pero he decidido que haré unos cuantos cuadros más y la adaptaré a la medida "adulta" para poderla utilizar para taparme cuando leo en el sofá.



3 comentaris:

HerminiaRegolf ha dit...

T'està quedant molt xula guapa, continua treballant i veuràs què satisfeta estaràs.
Besets.

sonietaSun ha dit...

vaamos!!!

Ari Togores ha dit...

En ello estoy, ja us aniré informant! Gràcies!

MiniCactus

Em van regalar una planteta però com que la jardinaria no és el meu fort, se'm va morir, així que he decidit reciclar el test i apr...