dimarts, 10 de gener del 2017

Reprenent la manta de quadrets


Aquest dies de Nadal he aprofitat per endreçar les llanes i els projectes a mig acabar que tenia guardats al calaix. I llavors m'he topat amb aquesta manta, que va ser la primera que vaig començar a fer i que per alguna estranya raó es va quedar a mig acabar. Ara la tinc just a la mida d'una Baby Blanket, però he decidit que faré uns quants quadres més i l'adaptaré a la mida "adulta" per poder-la fer servir per tapar-me quan llegeixo al sofà.


Estos días de Navidad he aprovechado para ordenar las lanas y los proyectos a medio terminar que tenía guardados en el cajón. Y entonces me he topado con esta manta, que fue la primera que empecé y que por alguna extraña razón se quedó a medio terminar. Ahora la tengo justo a la medida de una Baby Blanket, pero he decidido que haré unos cuantos cuadros más y la adaptaré a la medida "adulta" para poderla utilizar para taparme cuando leo en el sofá.



3 comentaris:

HerminiaRegolf ha dit...

T'està quedant molt xula guapa, continua treballant i veuràs què satisfeta estaràs.
Besets.

sonietaSun ha dit...

vaamos!!!

Ari Togores ha dit...

En ello estoy, ja us aniré informant! Gràcies!

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...